پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183376
عسگريه، متولي بدهي هاي ميزان نيست/ چه بر سر پرداخت مطالبات مردم مي آيد؟
تاریخ انتشار : 1394/08/06 08:05:09
نمایش : 974
سخنگوي موسسه اعتباري عسکريه گفت: اين موسسه بدهي موسسه ميزان را پرداخت نمي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اين روزها مردم از دست موسسات غيرمجاز فريادشان به هواست و هر از چندگاهي نيز براي دادخواهي حق و حقوقشان منتظر تصميمات مسولان مي مانند مسولاني که فقط با عنوان برخورد مي کنيم ازکنار اين موسسات مي گذرند.

اما اين بار داستان کمي فرق مي کند بحث پرداخت مطالبات مردم از يک موسسه غيرمجاز به اسم ميزان است که يکي تاييد و ديگري تکذيب مي کند.

اين گزارش مي افزايد قاضي زاده هاشمي نماينده مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران چند روز پيش خبر از پرداخت مطالبات مردم از موسسه ميزان توسط مؤسسه عسگريه داده است موضوعي که هنوز اعلام نشده واکنش موسسه عسگريه را به دنبال داشته است.

همچنين دهقاني نماينده مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بانک مرکزي اين موضوع را به موسسه عسگريه احاله داده و توافق صورت گرفته که اين موسسه مبالغ کمتر از 10 ميليون سپرده را بلافاصله پرداخت نمايد.

حجه الاسلام امير رضا خليلي ، مدير روابط عمومي و سخنگوي موسسه اعتباري عسکريه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اظهارات اخير برخي نمايندگان مجلس مبني بر اينکه اين موسسه متولي رسيدگي به مشکلات و بدهي هاي موسسه ميزان  اعلام شده است، گفت: مطمئناً اگر خبري در اين خصوص مطرح شده باشد بايد از سوي سايت بانک مرکزي و به طبع سايت موسسه عسگريه به مردم اعلام شود.

وي افزود: برهمين اساس اولين و معتبرين خبر در اين خصوص بايد از سوي بانک مرکزي اعلام شود و تا هنگامي که بانک مرکزي در اين خصوص اظهار نظر جدي نداشته باشد ما نمي توانيم موضعي در اين مسئله اعلام کنيم.
 
گويا مردم بايد همچنان منتظر پس گرفتن پولشان باشند و موسسات غير مجاز همچنان با پول مردم جولان دهند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html